wtorek, 5 maja 2015

Rozdział 3

6.01.2013 r.



Kochany Pamiętniczku!

Czuję się dziwnie.
Nieswojo.
Marnie.
Krucho.
Nieludzko.
Nieufnie.
Mizernie.
Paskudnie...

Mój stan psychiczny jest na skraju załamania.
A to wszystko przez psychologa.
Dziwne, prawda?
To właśnie ten człowiek, u którego wczoraj byłam, złamał mnie.
Sprawił, że poczułam się, jak sterta niepotrzebnych nikomu śmieci.
A przecież nic takiego nie powiedział.
Uświadomił mi tylko życie.

Przynajmniej -  po części - wiem, na czym stoję.
Może to dla mnie za dużo?
A co, gdyby tak...

Nie.
Zaczynam świrować.
Naprawdę mi odbija i to robi się bardzo dziwne.
Myślałam nawet, że skoro i tak umieram, to co za różnica kiedy?
Jednak dzisiaj stwierdzam, że wariuję.
Podobno to efekt uboczny.
Któraś faza z kolei, jak to lekarze mówią.
To przecież normalne.

Tak samo normalne, jak to, że już niedługo mnie tu nie będzie.
I nikogo to nie obejdzie.
Bo jestem tylko jednym człowiekiem.
Choć świat też jest tylko jeden...





Ness

9 komentarzy:

  1. Jej
    Piekne
    I takie smutne...
    Cudo
    Czekam na nexta!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to straszne i jednocześnie niesamowite. Wyczuwa się ból, jak się to czyta. Czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna forma, uwielbiam takie opowiadania w formie wpisu do pamietnika :))
    A sama treść jest po prostu...ppiękna ♥
    Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże!To takie smutne i wzruszające!Żyć ze świadomością"Za niedługo umrę." i jeszcze myśleć o samobójstwie,jest straszne.
    Zapraszam na moje blogi.
    Esme Anne Cullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do LBA, więcej na: http://zaklecie-smierci.blogspot.com/2015/05/lba.html?m=1.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg to jest cudowne. Serio. Nawet nie wiesz jak to porusza.
    Lecę dalej
    Buziaki ;*
    A

    OdpowiedzUsuń
  8. I się poryczałam...
    Mazgaj ze mnie! Grrr
    No genialne, a zarazem tak poruszające i smutne.
    Już kocham ten blog kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Smutne...
    kurczę, teraz cały dzień będę miała do kitu, będę myśleć o Ness i o tym przez co przechodzi...
    Biedna
    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*