sobota, 11 lipca 2015

Informacja!!!

Cześć ;)
Pewnie zastanawiacie się czemu nie pojawia się żaden wpis. Nie będę się rozpisywać. Po prostu przez pewien okres nie miałam weny. No, ale to już się skończyło i niedługo wrócę do Was (mówiąc niedługo, mam na myśli jutro).

A teraz przejdźmy do kolejnej informacji. Zostałam nominowana do konkursu: "Blog Lipca".
Nie spodziewałam się czegoś takiego, tym bardziej, że blog ma tylko 5 postów!
Jejku - dziękuję :*
No, ale mam nadzieję, że będziecie głosowali. 
Tutaj link:  http://sonda.hanzo.pl/sondy,248222,lQzP.html

To dopiero 1 etap, jeśli dobrze pójdzie przejdę do następnego ;)


I powracając do rzeczywistości - do "zobaczenia" jutro xx

2 komentarze:

  1. Ja czekam cały czas, a moja cierpliwość, ni ma granic.
    Esme Anne Cullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*