piątek, 31 lipca 2015

Rozdział 6



10.01.2013 r.

Drogi pamiętniczku!

Przepraszam, że nie dodałam wpisu wczoraj.
Po prostu nie byłam w stanie.
Nie miałam siły, ani nie byłam w stanie zebrać myśli.
Złapała mnie silny gorączka.
Do tego doszły ciągłe skurcze mięśni i łzawienie oczu.
Już o 12 rano byłam w szpitalu.
I wciąż w nim jestem.

Leżę na oddziale onkologii, wiesz?
Lekarze powiedzieli, że trochę tutaj zostanę.
I wiesz co jeszcze usłyszałam?
"Czuj się jak w domu"...

Rodzice pojechali dzisiaj na noc do domu.
Przynajmniej teraz mogę pomyśleć.
Teraz nikt mnie nie zadręcza pytaniami o samopoczucie.
Chyba, że raz na jakiś czas przyjdzie denerwująca pielęgniarka.

Jestem podłączona do kroplówki.
Nie lubię tego.
Denerwuje mnie ten zimny płyn wlewający się do moich żył.
Ale nie ma wyjścia.
Przynajmniej mi lepiej.
Albo to właśnie mi próbują wmówić.


Ness




********
Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga.
Jak Wam się podoba?
Już nie mówiąc o rozdziale/wpisie ;)
Komentujcie!



9 komentarzy:

  1. Cuuuuudowny *,*
    Pogarsza jej się? Nie mów mi że tak.. ;-;
    Cem już kolejny! Jus kochana nie męcz mnie tak ;(
    Czekam na kolejny ;*
    Życzę weny i zapraszam też do nas.

    http://show-me-reality-ff.blogspot.com/

    Buziaki ;*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy wygląd bloga, bardzo mi się podoba :)
    Rozdział, jak zwykle śliczny, ale mogłabyś wprowadzić coś weselszego, bo za niedługo się tu popłaczę (i chyba nie tylko ja)!
    Rozumiem Ness, ale nie wiem jak, to jest mieć kroplówkę i nie chcę wiedzieć, szczerze mówiąc.
    Czekam na kolejny.
    Esme Anne Cullen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, niedługo pojawi się ktoś nowy i na pewno rozweseli naszą Ness ;)
      Ale cieszę się, że potrafię doprowadzić do łez hehe
      Dziękuję xx

      Usuń
    2. To się cieszę :)
      Nie ma za co :D
      Esme Anne Cullen

      Usuń
  3. Smutno mi, że tak z nią źle...
    Biedna.
    Smutecek....:(
    Wygląd nowy całkiem okej:)
    Czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie gorzej z nią??
    Ja tego nie chce.!
    Genialny rozdział kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest w szpitalu podłączona do kroplówki, ojej, oby szybko wróciła do domu!
    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;*